polski
English
Szukaj
Menu
Wybierz język
polski
English
Languages
ZAMKNIJ
Home
Aktualności
Szkoła podstawowa
Liceum
Kalendarz
Szkoły Sokrates
Powitanie dyrektora
Misja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Wizja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Nauczyciele i pracownicy Szkoły
Dyrektor Międzynarodowej Szkoły Podstawowej Sokrates i Sekretariat Szkoły
Biuro Międzynarodowych Szkół Sokrates
Nauczyciele języka polskiego oraz Koordynator ds. rozwoju edukacji i promocji szkoły
Nauczyciele przedmiotów humanistycznych
Nauczyciele języka angielskiego
Nauczyciele języka hiszpańskiego oraz języka niemieckiego
Nauczyciele matematyki
Nauczyciele informatyki i matematyki
Nauczyciele przedmiotów przyrodniczych oraz Koordynator ds. organizacji
Nauczyciele wychowania fizycznego
Nauczyciele przedmiotów artystycznych
Nauczyciele Terapeuci
Nauczyciele klas pierwszych
Nauczyciele klas drugich oraz Zastępca Dyrektora ds. planowania i organizacji zajęć dydaktycznych
Nauczyciele klas trzecich
Nauczyciele świetlicy
Psycholog i Pedagog
Dokumentacja
Program Cambridge
Ochona danych osobowych
Praca
Szkoła Podstawowa
O szkole
Koncepcja szkoły
Wycieczka po szkole
Szkolne rancho
Oferta edukacyjna kl. 1-8
Oferta
Klasa Cambridge
Klasy SP – plan dnia
Sylwetka ucznia klasy III
Absolwent Szkoły
Oferta zajęć pozalekcyjnych
Ścieżka politechniczna
Ścieżka językowa
Ścieżka artystyczna
Sport i zdrowie
Harmonogram zajęć pozalekcyjnych
Rekrutacja
Liceum
O szkole
Koncepcja szkoły
Uprawnienia
Nauczyciele
Dziennik elektroniczny
Lokalizacja
Klasa Cambridge
Czym jest klasa Cambridge?
Organizacja kształcenia
Zalety klasy Cambridge
Perspektywy
Profil Cambridge
Klasa z częściowym Cambridge
Pakiety Profilowe
Nasi uczniowie
Jak nauczamy?
Dlaczego my?
Zajęcia dodatkowe
Rekrutacja
Egzamin maturalny
Sokrates TV
Jadłospis
Kontakt
Rekrutacja on-line
Szkoła Podstawowa
Home
Aktualności
Szkoła podstawowa
Liceum
Kalendarz
Szkoły Sokrates
Powitanie dyrektora
Misja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Wizja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Nauczyciele i pracownicy Szkoły
Dyrektor Międzynarodowej Szkoły Podstawowej Sokrates i Sekretariat Szkoły
Biuro Międzynarodowych Szkół Sokrates
Nauczyciele języka polskiego oraz Koordynator ds. rozwoju edukacji i promocji szkoły
Nauczyciele przedmiotów humanistycznych
Nauczyciele języka angielskiego
Nauczyciele języka hiszpańskiego oraz języka niemieckiego
Nauczyciele matematyki
Nauczyciele informatyki i matematyki
Nauczyciele przedmiotów przyrodniczych oraz Koordynator ds. organizacji
Nauczyciele wychowania fizycznego
Nauczyciele przedmiotów artystycznych
Nauczyciele Terapeuci
Nauczyciele klas pierwszych
Nauczyciele klas drugich oraz Zastępca Dyrektora ds. planowania i organizacji zajęć dydaktycznych
Nauczyciele klas trzecich
Nauczyciele świetlicy
Psycholog i Pedagog
Dokumentacja
Program Cambridge
Ochona danych osobowych
Praca
Szkoła Podstawowa
O szkole
Koncepcja szkoły
Wycieczka po szkole
Szkolne rancho
Oferta edukacyjna kl. 1-8
Oferta
Klasa Cambridge
Klasy SP – plan dnia
Sylwetka ucznia klasy III
Absolwent Szkoły
Oferta zajęć pozalekcyjnych
Ścieżka politechniczna
Ścieżka językowa
Ścieżka artystyczna
Sport i zdrowie
Harmonogram zajęć pozalekcyjnych
Rekrutacja
Liceum
O szkole
Koncepcja szkoły
Uprawnienia
Nauczyciele
Dziennik elektroniczny
Lokalizacja
Klasa Cambridge
Czym jest klasa Cambridge?
Organizacja kształcenia
Zalety klasy Cambridge
Perspektywy
Profil Cambridge
Klasa z częściowym Cambridge
Pakiety Profilowe
Nasi uczniowie
Jak nauczamy?
Dlaczego my?
Zajęcia dodatkowe
Rekrutacja
Egzamin maturalny
Sokrates TV
Jadłospis
Kontakt
Sylwetka ucznia klasy III
Uczeń po ukończeniu klasy III powinien:
mieć poczucie własnej wartości i dokonywać obiektywnej samooceny
być otwartym i ciekawym świata, dobrze znać najbliższe otoczenie
samodzielnie i twórczo myśleć – posiadać właściwą hierarchię wartości
być samodzielnym i dbać o swój wygląd zewnętrzny
poprawnie posługiwać się językiem polskim
znać zwroty grzecznościowe i stosować je w odpowiednich sytuacjach
być wrażliwym na piękno przyrody, szanować ją i chronić
wykorzystywać różne źródła wiedzy do rozwiązywania problemów
być chętnym do podejmowania działań i współpracy w zespole
być aktywnym i odpowiedzialnym w wykonywaniu powierzonych zadań
potrafić zorganizować swoje miejsce pracy, pozostawić porządek po jej zakończeniu
zachowywać zasady bezpieczeństwa podczas pracy i zabawy
być odpowiedzialnym za swoje czyny – przestrzegać praw i obowiązków ucznia
troszczyć się o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz innych
panować nad własnymi emocjami, być asertywnym i rozwiązywać konflikty bez agresji
być koleżeńskim, wykazywać inicjatywę w nauce i zabawie
aktywnie współuczestniczyć w życiu klasy, grupy, rodziny, społeczności lokalnej
być tolerancyjnym – szanować innych bez względu na ich odmienność (rasa, wyznanie, niepełnosprawność)
znać i szanować symbole narodowe i religijne, tradycje rodziny, szkoły, regionu i kraju
Search here